- My ex-lover is dead

Det blir inte mycket skrivande här nuförtiden, det har inte blivit så mycket under hela det här året överhuvudtaget. Nuförtiden hänger jag här ByCarolina, det finns liksom inte så mycket att skriva om. Jag söker jobb, lägenhet, jag är kär, jag pratar ofta och länge med Caroline, ritar och försöker hålla huvudet högt och inte bli deprimerad av arbetslösheten och längtan. Jag måste säga att de tre personer som dagligen tittar in här är helt fantastiska, vilka är ni? 
 
Jag vet inte riktigt vad som hände, för mig var det viktigt att skriva här, även om det inte var varje dag och det gick i perioder. Men varje gång jag loggar in så vet jag aldrig vad jag ska skriva. Ändå så skriver jag mer i den andra bloggen än vad jag från början hade tänkt. Jag kanske har vuxit upp och fått distans till hjärtat, på ett bra sätt. På det sättet att jag inte känner behovet av att visa upp det lika högt. Jag kanske faller tillbaka en vacker dag, jag kanske finner en inspiration som jag inte längre minns. 
 
Carolina.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0