- Day 1: You


DAGENS:

Humör: Glad.
Planer: Äta en sen frukost, flyttpacka (nej jag ska inte flytta ÄN, men framförhållning och en spark i baken är det tänkt som), köpa cigg, vattna mina orkidéer fast jag tror det är försent, en kvällspromis med frugan och kanske trattkasslern? le och må bra.
Lyssnar på: Pusselbitar.
Artist: Timbuktu.
Tv program: Inte ett endaste, kanske Criminal minds i natt.
Bästa: Solen.
Blogg:
Min egen.
Väder: Sol, sol och värme.
Gjort: Vaknat, druckit kaffe, ätit muffins, kollat på presenter, suttit i solen, fantiserat, browsat jobb etc.
Beroende: Tanken
.
Känsla: Pirr i magen.
Sämsta: Ont i ryggen och nästäppa, jäkla pollen.
Klädsel: Chill.
Mat: Kaffe och muffins.
Frisyr: I behov av en frisör.
Citat:
"Whatever happened to chivalry? Does it only exist in 80's movies? I want John Cusack holding a boombox outside my window. I wanna ride off on a lawnmower with Patrick Dempsey. I want Jake from Sixteen Candles waiting outside the church for me. I want Judd Nelson thrusting his fist into the air because he knows he got me. Just once I want my life to be like an 80's movie, preferably one with a really awesome musical number for no apparent reason. But no, no, John Hughes did not direct my life." Jag såg Easy A i natt.
Saknad: Thomas och Caroline.
Vän: Frugan.
Plats: Bananlådan.
Pryl: Världens bästa kaffekokare.
Minne: Soliga dagar i Gävle.
Längtan: En famn och en lukt.
Köp: Cigg då.

Carolina.

Kommentarer
Postat av: Lajnus

Din månadslista gick sådär va? =)

2012-05-08 @ 13:38:05
URL: http://likelinus.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0