- Bara en vanlig låt om min vardag

DAGENS:
Humör: Fundersam.
Planer: Piggna till, hoppa in i duschen, gå upp på resurscentrum och hoppas på att de säger något bra, läsa, planera lite.
Lyssnar på: Kärlek vid sista ögonkastet.
Artist: Maskinen.
Tv program: Inte ett endaste.
Bästa: Solen och alla kläder tvättade.
Blogg:
coolkidscant-die.blogspot.com, Isabelle är så glad så det smittas.
Väder: Soligt, vårigt.
Gjort: Vaknat, druckit kaffe, sökt jobb och allt annat man gör på internätttt.
Beroende: Bekräftelse tråkigt nog
.
Känsla: Att jag känner av resterna av gårdagens baksmälla, lite oro. Idag är jag lite uppochner, lite ur balans.
Sämsta: .
Klädsel: Något fint hade jag tänkt.
Mat: Kaffe och mackor.
Frisyr: I behov av en frisör.
Citat: Inget än så länge.
Saknad: Thomas.
Vän: La familia.
Plats: Grusiga gator.
Pryl: Idag kan jag nog säga solglassisarna.
Minne: Alla fina.
Längtan: Vår och en famn.
Köp: Nada.

Carolina.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0