- 49 Saker som gör mig glad 2

Det är sol, vår och värme och då är man lite gladare än tidigare så jag måste dela med mig yttligare av massa lyckopiller!

1. Otis Redding - My Girl
2. Solglasögon
3. Dr. Spencer Reid
4. Att dricka hallonsoda på glasflaska med sugrör
5. Ordet 'Lovey Dovey'
6. Virka
7. Köpa nya böcker
8. Att möblera rum i tanken
9. Gå på Gävles gator på morgonen
10. Att hitta en coverversion som är bättre än orginalet
11. Nostalgifilmer sen man var liten
12. Att smida planer
13. När Spotify spelar låtar som gör mig bubbligare än innan
14. Att ha lockigt hår
15. Hjälpsamma människor
16. När någon säger "Jag såg det och då tänkte jag på dig"
17. Att hitta pengar på backen
18. Nybryggt kaffe
19. De första penséerna
20. Syréndoft
21. Att komma på sig själv sitta och le i all sin ensamhet
22. Killdoft
23. Årets första mjukglass
24. Sällskapsspel
25. Grönt
26. Att ge bort små vardagspresenter
27. Marshmallows, fast mest ordet
28. Gamla par som går och håller varandra i handen
29. Färgglada kavajer
30. Carolines desktops
31. Barn med gluggar efter tappade tänder
32. Att ha sms på telefonen när man vaknar
33. Fjärilar i magen
34. Sommarregn
35. Filmer som utspelar sig på 60-70talet
36. Big bang theory
37. Killar som ska köpa blommor för första gången till sin tjej
38. Hitta något man glömt att man hade
39. Bäbisar
40. Människor som ser likadana ut som deras hundar
41. Powernaps
42. Amelie from Monmartre
43. När man har löst ett svårt korsord
44. Att få en kram som det känns hur mycket personen tycker om en
45. Fulsöta varelser
46. Promenera själv runt Färsjön med bra musik i hörlurarna
47.Ostkrokar och Coca Cola - kombinationen
48. Nakenbad
49. Turkosa smycken

Carolina.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0