- when-you-look-at-me


.Snurrig. Andlös. Febrig. Hjärtfnatt.

Vill inte höra om snubbar från förr
Har allt jag saknat när du öppnar din dörr
Trött på tugget på koks i Berlin
Så länge jag får vara din
Malmö city mitt mini gulag
Ett grått hår till
För varje spadtag
Men vi är två om tristessen
En hårsmån ifrån succsessen

Åh dina ögon
Åh dina ögon

Du är en vinnare
Och har alltid varit det
Är född att få det som du pekar på
Och även om vissa sidor är kass
Har jag bestämt att alla dina är bra
Sommarnatten
Kom gör vin av vatten
Allt är guld och gröna skogar
Tar en cigg under fläkten
Och vi rör vid hela världen

Åh dina ögon
Om vi faller låt mig falla först
Åh dina ögon
Om vi faller låt mig falla först
Åh dina ögon
Om vi faller låt mig falla först
Åh dina ögon
Om vi faller låt mig falla först

Llojd – Om vi faller

Carolina.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0