- Hold you



Jag sitter hemma nu efter en himla fin och rolig helg. Jag må suga på bowling men jag är en himla fin tjej, våfflor kan jag iallafall göra med bravur. Nu är jag dock sjukligt rastlös, som tur är så finns finaste Isabelle som stillar mitt behov och tar med mig på kaffe-på-donken och planerar in ett tjejlan snart. Tid är ingenting.

Jag tänkte skriva något klyftigt och smart, om hur jag skulle vara så himla effektiv och hurtig i veckan men nu kommer Isabelle för att hämta mig till en tarotkväll at mamma Dannebrants house!

PUSS

Kommentarer
Postat av: Marina

Jag är dock inte alls helt säker på quote 26.

2012-01-30 @ 22:02:02
URL: http://marinaronnquists.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0