- 20.27

Peppen av att ha börjat strukturera något som ännu inte har inträffat. Envisheten att ge mig själv det jag förtjänar, och back-up:en som kommer hålla mig över ytan åtminstone. Jag har satt upp klara mål och sover med min kalender som ska vara min bästa vän i år. Än så länge så är det väldigt många blanka rader med något ynkligt "diska" eller "vattna blommorna" ingraverat, men snart så. Då ska den vara fylld med möten och viktiga måsten. För det är viktigt för mig, att ha rutinerna levande för att lågan ska hålla sig uppe. Att stunder som denna ska vara en välförtjänt belönande under en effektiv dag. Även om dagarna till en början kanske bara är fyllda av just disk eller något annat trivialt. Funderar även på att ta någon distanskurs bara för att vara på G.


Carolina.

Kommentarer
Postat av: IDA

Spännande med planer :D det tycker jag att vi sätter ett "WIN" på!



Och tack! vad roligt att du tycker att jag passar i vitt. Använder nästan aldrig det, men tycker det är en himla fin färg på kläder. Och annat.

2012-01-11 @ 21:02:05
URL: http://bad-ass.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0