- Massa tomt snack om ingenting alls

DAGENS:
Humör: Trött men glad.
Planer: Piggna till, vattna mina ledsna orkidéer, fundera på hur jag ska lösa mitt hårproblem, dränka håret i serum, dricka litervis med kaffe. Städa? Jag har hört det ryktas om pulkaåkning och bingolotto med.
Lyssnar på: Jag kommer.
Artist: Veronica Maggio.
Tv program: Inte ett endaste.
Bästa: Leendet.
Blogg:
KillerColours.
Väder: Snöfan! och jäkla visdomständer.
Gjort: Vaknat, druckit kaffe, ätit frukost, sökt jobb och allt annat man gör på internätttt.
Beroende: Värme
.
Känsla: Glädje.
Sämsta: Snö och kyla.
Klädsel: Hel grått.
Mat: Kaffe och mackor.
Frisyr: I behov av en frisör.
Citat: "Jag är tillräckligt snabb men för vek" håller i sig än idag, även "Ja, jag umgås med tjejer!!!". Hahaha <3
Saknad: Sol, värme, och grus under skorna.
Vän: La familia.
Plats: Sängen.
Pryl: Långkalsonger, sockor, björnfittan och allt annat som håller värmen.
Minne: Gårdagen.
Längtan: Vår och en famn.
Köp: Nada.


Carolina.

Kommentarer
Postat av: Marina

HALLÅ!?!? DEN DR BILDEN HAR JAG I MIN INSPIRATIONSMAPP

2012-02-05 @ 18:32:40
URL: http://marinaronnquists.blogg.se/
Postat av: Marina

oddsen att vi ska spara samma bild? Rätt höga....

2012-02-05 @ 19:48:09
URL: http://marinaronnquists.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0