- Kissing in the blue dark

Gårdagen var fin på alla sätt och vis. Bortsett från att jag är så himla dålig på att äta rätt när jag inte har några fasta rutiner men himla bra på att dricka kaffe och röka. Detta resulterade i dödsskakningar i ca två timmar. Med lite mat i magen och en uppiggande dusch så blev jag som folk igen och begav mig till Isabelle för lite sällskap. Umeå-borna var på besök och det blev glada återseenden. Jag var inte lika party som resten, och otroligt pank, så jag tyckte inte Adept var särskilt värt. Jag hann inte mer än att säga hejdå till partyfolket innan en annan partymänniska ringde så det blev en stunds hderligt gammalt hänga-utanför-krogen-och-kolla-på-folk iallafall. Jag blev nöjd och gick hem, mer kalas kände inte min kropp för.




(bilderna är ohederligt stulna från Isabelle)

Idag har vårkänslorna varit i topp. Takdropp, kaffe i sängen, skratt, bästa uppvaknandet, Fivel, ett fint besked om eventuell hemkomst nästa helg, sol och kortspel. Våren får allting att kännas mycket lättare. Det är inte långt kvar nu tills kängorna ställs på hyllan för att lämna plats åt tygskorna!


He holds me in his big arms
Drunk and I am seeing stars
This is all I think of

Carolina.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0