- Elephant

Lite febrig idag, mycket glad idag. Lite för lite rutin, speciellt när det gäller maten. Jag måste lära mig att äta i min kaffemängd, lära mig att ha bra matrutiner även om dagarna har noll struktur. Jag HAR ätit mat, om det är någon som börjar bli orolig, jag har bara druckit för mycket kaffe på för DÅLIG mat. Mackor, flingor, pasta etc. Jag tycker om att både äta och laga mat, fast makaroner och köttbullar är för oätbart för att det ska vara roligt att laga. Smäll på fingrarna där. Lathet är ingen ursäkt. Vilket jäkla utlägg över mat, det var inte alls syftet med inlägget. Idag har varit en lat/"sjuk"/tråkdag. Varken ork eller inspiration till något. Det känns så himla dåligt för idag var det ett toppenväder som verkligen satte sig i bröstet. Varför tog jag inte en härlig promenad? Bra fråga, jag har nog ömkat mig lite överdrivet mycket över den pyttelilla febern jag vaknade med. Man skulle kunna tro att jag börjar på att bli en man. Men så är icke fallet, så himla glad och flickig idag faktiskt. Those dancing days och Laleh levererar idag! VÅR VÅR VÅR VÅR VÅR


Laleh – Elephant

Carolina.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0