- Chase this light

DAGENS:
Humör: Relativt tiptop!
Planer: Hoppa in i duschen, slänga i massvis med hårserum, ta reda på helgens packning, plocka lite tvätt, ta en kopp kaffe till, njuta av livet, och ja vissta ja - slänga iväg mitt CV till olika företag.
Lyssnar på: Takfest pt2-listan.
Artist: Maskinen.
Tv program: Inte ett endaste.
Bästa: Pannkaks-lunch.
Blogg:
UnderbaraClara.
Väder: Det har varit relativt vintergrått men solen kikade fram till och från, nu har solen gått ner.
Gjort: Vaknat, druckit kaffe, tagit en promenad med Fia, varit på pannkakslunch, druckit mer kaffe, lekt med min kalender, skrattat.
Beroende: Sysselsättning och skratt
.
Känsla: Glädje.
Sämsta: Arbetslösheten, att jag har svårt att stänga ute negativa energier - något jag ska bli bättre på.
Klädsel: Just nu, långkalsonger.
Mat: Pannkisar!
Frisyr: Hysteriskt.
Citat: Jag har umgåtts med Fia, för många citat för att kunna välja ett.
Saknad: Sol, värme, hysteriska skratt och pussar.
Vän: Fia, Ingrid och Agnes.
Plats: Hot Mamas house of hump (Var det korrekt Fia?).
Pryl: Kalendern.
Minne: Min och Marinas påskpicknick, takfest, grus under converse.
Längtan: Vår och en famn.
Köp: Cigaretter tragiskt nog.


Carolina.

Kommentarer
Postat av: IDA

Åh vad kul att höra :D meeen jag har ju sån prestationsångest, vågar ju inteeee göra NÅGOT till någon annan någonsin hehehhheh. vågade knappt lämna in skoluppgifter till läraren när jag var yngre, tycker fortfarande att det är jobbigt. herregud :D

2012-02-02 @ 00:30:45
URL: http://bad-ass.se
Postat av: IDA

Amen gud (bra ordföljd där heh) vad glad jag blir :D tack fina Carolina!



Men jäkla virvel som ska förstöra. Tänk vilka snygga twins vi hade varit med LUGGAR :D dock är du ju jäkligt utan utan lugg också. Men är du säker på att virveln skulle förstöra? Du får skaffa en sån där löslugg haha. Tror verkligen att lugg skulle passa på dig.

2012-02-04 @ 15:10:47
URL: http://bad-ass.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0