- 15.58

Ju mer jag tänker på det desto mer sjunker jag ner. Jag känner det på hela mitt kroppsspråk, på mitt humör och på att det faktiskt rinner några tårar ner över min kind. Jag vet inte om det är bristen på sanning bakom orden eller att jag aldrig kan veta vilken sida som är sann, om det är att du alltid haft en betydelse för mig eller om jag någonsin haft någon för dig, om varför du höll mig sådär den gången, eller om det är det faktum att du aldrig höll min hand. Jag känner ljuset utanför, det var länge sedan jag hade söndagsångest. Idag har jag bara ångest.

We have never only been friends.


I tried to tell myself that I'd be over you in a week or two
But baby that was 'bout a year ago



Carolina.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0