- My yellow submarine

Efter en dag som denna så behöver jag ladda mina energinivåer och glädjemätaren. Bilder och färg påverkar mig starkt som sagt så jag satt nyss och tänkte efter och kom på att gul, gult är en riktig gladfärg. Den lyser som solen, den påminner mig om min Spegelsyster, den är färgen för en nystart. Vi ger det ett försök, ser om en djupdykning i underbara färgskiftningar kan höja mitt humör, annars är vem som helst välkommen att göra ett försök.















Säger att allt är bra
Hur fan kan du spela glad
Aldrig, aldrig
inte en enda dag
Aldrig, aldrig
inte en enda dag
Du kan gråta mitt på gatan

men jag glömmer aldrig bort vad du gjort


Carolina.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0