- 21.06

Jisses vad jag älskar färg, ord och musik. När jag sitter mitt i den smeten är jag nog som lyckligast. Jag ska nog inte klaga så mycket om dagarna för jag är omringad av så mycket färg jag bara orkar och även om jag inte kanske förstår det just då så lyfter det verkligen mina dagar. Ibland kan jag infinna mig i ett euroforiskt tillstånd när jag gör slitgörat att göra ren kylen och ställa in nytt snitt. Se alla färgskiftningar och underverk. Frida gör mina dagar roligare med men jag måste vänja mig med att det bara är en vecka till. Så därför har vi tänkt ut att vi ska komma på så många fula ord vi kan, nöta lite fler internskämt, lyssna på upplyftande musik, äta upp hela grönsaker under fikat och skratta som bara vi kan. Nej, vi dör inte sen, vi bara ändrar vårat umägessätt. Men åter till färg.
















Oj, det var inte meningen att det skulle bli så många bilder men jag kunde inte välja. Alla är så himla underbara på sina egna egendomliga vis. Det här är ren lycka för mig. Mitt personliga och hälsosamma heroin.

Carolina.

Kommentarer
Postat av: Caroline

Men hallå, vilken nostalgi att se Flinta läsken! :D

2011-05-23 @ 21:57:26
URL: http://carolineprim.blogg.se/
Postat av: Frida

"Va gölu?

Vars ska ja?!"

Fan va vi ska nöta internakämt idag!

2011-05-24 @ 08:35:13
URL: http://genlid.blogg.se/
Postat av: johan

grymma bilder! fortsätt leta och posta!

2011-05-25 @ 12:56:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0