- "Sop Rent!"

Idag har jag legat ute i solen hela dagen, förutom under diskningen. Jag har rå-jäst på att det är söndag och sol. Har pratat med två skönheter. Ja, min älskade Caroline är hemma i Sverige! Det var obeskriveligt när jag hörde hennes ljuva men trötta stämma på andra sidan luren igår. Jag har ju inte hört hennes röst sen i höstas. Det känns bra att bara ha henne i samma land även om hon är i huvudstaden.



Gårdagen var så jäkla lyckad. Den började i Bollnäs hos min gamla far och jag hjälpte honom att packa inför flytt. Vi bråkade inte en enda gång och den ljuvliga nostalginerven hos mig tjöt av glädje när vi gick igenom mina gamla leksaker och bäbiskläder, frågan är bara Vad hade jag gjort mina föräldrar för ont så att de bestämde sig för att klä mig som en clown?, jag gissar på att det är förbannelsen med att vara född på 80-talet. Men men, dagen rullade i världens fart och jag började på att bli lite stressad när jag åkte en timme senare än tänkt från Bollnäs. Idiot-Carolina tänkte inte på att hon var tvungen att släpa de två kassarna fyllda med böcker till Broberg. Då hjälper det inte att man känner att man har tusen saker man borde göra innan man ska hem till frugan på familjemys på taket. Som tur är så var hon på middag hos moster som alltid ligger 45 minuter efter planerna så jag hann duscha av mig förrådsdammet. I röda byxor begav jag mig mot taket. Träffade på en glad Anton, kändes som en evighet sedan. Morötter, dipp och tacochips, sen var livsskådningen igång. Vi förstår inte livet men glada är vi för det. Vi träffade på Shololulu på stan som var ytterst glada för att de fick vara med på tv och vi lyckades övertala fugan om att ta en sväng i TT:n. Två stora fulla killar, inträngda i det obefintliga baksätet gjorde att vi fick träningsvärk i magen och käkarna.

Jag är så jäkla glad i livet just nu, och ser framemot den här sommaren som en galning!

Carolina.

Kommentarer
Postat av: IDA

:D!



Jag tycker egentligen inte om bloglovin alls haha. Har mina bloggar i olika mappar under 'favoriter'. En 'bloggar vol.1', en 'bloggar vol.2' och en 'bloggar vol.3'. Din ligger i ettan! :)



2011-05-22 @ 18:32:34
URL: http://bad-ass.se
Postat av: Marielle

Förstår vad du menar, men jag syftade mer på bikinibilder i allmänhet. Dom blir tagna varje sommar och man får leva med dom. Att inte lägga upp en när jag ville visa en bikini bara för att jag är nojjig skulle bara göra saken värre. Därför trotsade jag mig själv och vågade för att inte breda på komplexen. Det vad så jag menade =) Om jag kan gå runt på stranden så kan jag visa lite mage i bloggen med.

2011-05-22 @ 22:15:49
URL: http://thisismarielle.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0