- "Medelande: Jag har blivit med blogg"

Gjorde min morgon. Min kära Fia.

Jag har gått in i ett "vill"-mode (inte mOde som i kläder) och vill allt. Så att det bara ilar i kroppen av vilja och det känns svårt när jag inser att jag inte har det eller ska göra det nu. Jag tror det började igrå med något litet stort, nu har det bara hopat sig till en enda röra av vilja. Kom inte med "vill man så kan man" nu, för vissa saker vill jag antagligen inte särskillt mycket, bara vill för att vilja liksom. Man måste sortera bland sina tankar och begär ibland.

När jag slog upp ögonen för 40 minuter sedan så hade jag bara en tanke, jag vill fira riktig svensk midsommar. Ni vet, stuga i skärgården, ett gäng glada vänner, mat, fina klänningar, midsommarkransar och stänger, överdriven fylla, sex i buskar, bråk och skrik. Haha nu tänker jag nog på en rätt dålig film som heter Äntligen midsommar, men en bra version av den skulle vara underbart. Så nu skriker den lilla människan på insidan efter det. Sen dess har det bara blivit värre, jag gick nyss igenom mina bloggar på bloglovin efter någon trevlig, och jag har så många bröllopsbloggar och där kom nästa svida-i-magen-vilja. Fan jag vill vara bröllopskordinator NU. Bara vill.

Jag vill; Sova, kramas, skratta, lära känna människor, ha sommar, tjäna pengar, pussas, köpa nya kläder, ta körkort, ha betongkrukor, ha en egen lägenhet, ligga, dansa pole dance, ha en egen stång, le, ha längre hår, köpa en ny parfym, älska, göra andra lyckliga, ligga och sola, prata i telefon, känna nattpulsen, äta fruktsallad, pussa på Chillo, ha en ny bikini, ha tre-ord-i-timmen, åka bräda, dricka kaffe mitt i natten, gå på loppmarknader, lyssna på musik, se in i någons ögon och mycket mycket annat.



Jag ska; Hämta mer kaffe, lyssna på Satan i gatan och ha min gula tischa.

"hellyhansenleggings" - puss på henne!


Carolina.

Kommentarer
Postat av: Frida

Helly-leggings, sexigt som fan! Pözziz

2011-05-21 @ 11:58:21
URL: http://genlid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0