- Alla utom jag vet hur det skall gå


Dom kan klaga om dom vill
jag har slutat bry mig om sånt
jag är glad att jag finns till
det breddar upp min horisont

Idag var en bra dag. Speedshopping och varmt väder. I morgon är det jag som tar skinnjackan, oavsett om jag kommer frysa ihjäl eller inte när jag gå hem.


Skinnjacka, nya Converse och solglasögon? JA TACK!

Jag känner verkligen det här äntligen-et på riktigt nu. Det händer grejer ute, det händer grejer i i mig, det händer grejer i livet. Det är något som har sats igång på riktigt, så som snödropparna. Jag menar, jag hör hur vattnet forsar på utsidan vid den här tiden.

Jag känner mig optimistisk på den här våren, det finns så mycket att se fram emot. Solen, värmen, takfest, vårnätter, lägenhetssökande, födelsedagskalas, återseenden och mycket mer. Det känns på insidan hur mycket solens grepp om dagen är välkommen. Jag känner hur det luckras upp på insidan, en knut som antagligen har funnits där mycket längre än den här vargavintern. Jag känner att jag är värd att le på riktigt. Känna mig lätt och lycklig.


I morgon ska jag och Frida tokjäsa på skor och solglasögon, ja på våren helt enkelt.

Så att ni kan känna er lika glad som jag:
Bob Hund – Tralala Lilla Molntuss, Kom Hit Ska Du Få En Puss
The Beach Boys – Wouldn't It Be Nice
Veronica Maggio – Jag kommer
The Killers – Mr. Brightside
Armand Mirpour – I Am A Volcano

Carolina.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0