- I'm Batmaan, sssch!


Jag och Maria borde!

Idag tog jag ledigt från praktiken, jag behövde sova. På tre dygn har jag sovit ca 13 timmar. Anledningen till det är att jag fick reda på tidigare i veckan att en butik i Stockholm ville att jag skulle komma och provjobba i torsdags - pirr i magen!

Jag åkte ner redan i onsdagskväll för att träffa Lars vilket var ett trött men lyckligt återseende. Men nog var jag nervös, jag hade en liten ångestattack ett tag men det gick över och blev ren och skär nervositet. Men torsdagen gick bra, de var jättetrevliga allihopa och jag trivdes faktiskt. Om jag får det här jobbet så betyder det blixtflytt till Stockholm och Lars lilla etta men jag tror nog att det kan vara värt det.


Det enda som oroar min tanke egentligen är min bror, jag tänker mycket på honom. Jag vet att jag inte kan styra mitt liv efter honom men jag kan inte rå för att han är det viktigaste i mitt liv. Men på ett sätt så kan man nästan säga att jag gör det här lite för hans skull. Jag menar, vi kanske inte kommer ses så ofta men iochmed ett arbete så ger jag honom arbetsmoral och jag kommer kunna ge honom nya upplevelser iochmed att jag hoppas att han kommer och hälsar på mig. Jag kommer sakna att kunna hjälpa honom med läxorna dock, svårt att räkna matte utan att se talen. Men det ordnar sig nog, som Fia sa "Gört bara gört!".

Just nu segar jag mig in i duschen och försöker hitta någonstans där det står att jag kan köpa en resa till Sundsvall och tillbaka på internet - tydligen omöjligt. Men jag måste försöka lösa det på något sätt.

Nu ska jag gå och krama lite på min bror. PUSSHEJS

Carolina.

Kommentarer
Postat av: Maria

VI SKAAAA!

I'm Batmaaan - schh!

<3

2011-03-05 @ 11:23:14
URL: http://krokkrangel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0