- Lilac wine


Jag omringas av världens finaste syréndoft i skrivande stund och hör Dallas vackra stämma till akustiska gitarrer. Jag sitter bara här och ler. Jag kan inte säga annat än att gårdagen blev lyckad, jag tänker inte ens gå in på den för den är så fin i tanken. Punkt. Men jag återgår till syréndoften. Jag konstanterade i natt att mitt doftsinne är så himla starkt, och att det är en så stor del av mitt minne. Syréner är det finaste som finns kanske, Jag har en egen liten syrénbuske på min gård, som jag ser på varje dag och bara njuter. Jag är så himla kär i livet just nu så det nästan skrämmer mig!

Bara för att hylla min fina syrénbuske och blomman som leker i min ögonvrå så tänkte jag fortsätta med just lila på mitt färgtema.

















Många men underbara. Lila är harmoni. Stark som pastellig.

Carolina.

Kommentarer
Postat av: Marina

Syrenerna i vår trädgård håller på och dör. :(

2011-06-05 @ 23:30:06
URL: http://marinaronnquists.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0