- 19.37

Har idag insett att jag borde skaffa en livspartner. Vid högtider som midsommar etc så är det stendött på umgängesfronten. Då är alla vänner ute i någon stuga med sin partner. Midsommar ser dött ut, nästa vecka ser det dött ut eftersom alla ska på Piiis änd Löv eller åker bort någon annanstans. Kanske har match.com eller edarling expressbud?

Men jag har ju Isabelles kissgullkatter iallafall nästa vecka, jäklar om de kissar på mig! Och min kära fruga kommer hem på måndag så förhoppningsvis vill hon umgås hur mycket som helst med mig. I morgon blir det iallafall umgänge med utlovad massage, det ser jag framemot.

Usch vad jag är negativ, det är nog ryggen som spökar. Jag har väl mer eller mindre alltid haft lite ont i den men den här veckan har den bara blivit värre, SOP SLUT med andra ord. Bara gnäll och gny från min sida. Jag gillar inte den sidan. En målarduk på det här så mår jag nog bra sen.

Carolina.

Kommentarer
Postat av: Caroline och hennes två V:n

Jag och Viggo slår gärna ihjäl dina ensamma stunder :)

2011-06-22 @ 20:11:05
URL: http://carolineprim.blogg.se/
Postat av: isa

Precis! Du får två livspartners på lån!

(vi har gjort en akut kissplan åt dig haha)

2011-06-22 @ 20:35:53
URL: http://www.coolkidscant-die.blogspot.com
Postat av: isa

ja, men man måste ju! haha



Du får en lång lista, det mesta är bara "om de kräks här" osv.



Vet ju aldrig vad de tar sig till. Och de är ju lite... speciella.

(just nu springer lexi runt med ansiktet ner kört i ett vattenglas och liksom föser det över hela köksgolvet)

2011-06-23 @ 12:09:08
URL: http://coolkidscant-die.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0