Dag 1: dina topp 3 bästa fula bilder på dig själv

Jag gav mig ju fan på att skriva en kalenderblogg men det gick ju inte så bra, men igår fick jag en lite roligare kalender att följa av Baby Bell.

Jag ska säga redan här och nu att följande bilder inte precis är topp 3 fulaste bilderna på mig själv men för att visa hänsyn till de medverkande i dessa bilder så har jag valt att inte ta med de haha



Vilka minnen! Jag och Caroline har spenderat många timmar åt att bara ligga skrattandes på golvet över den här bilden. Tagen under O-ringen 2006 i vårat medeltidscamp. Om man ser efter ordentligt så ser det ut som att halva jag har svällt upp till det dubbla.



Detta är resultatet av för många Bacardi Breezer Watermelon. Förfest hos Caroline innan vi skulle se Hardcore Superstar på Statt 2006. Vad vi antagligen kommer minnas från den här kvällen är dessa röda tungor och bilder som denna. Kanske även att golvet på Statt höll på att braka eller någons mardrömsnatt i tron om att hon spydde blod (det är också en bieffekt av Bacardi Breezer).



Man kan helt enkelt inte vara vacker jämt. Men med en fin trio behöver man inte det heller.


Carolina.

Kommentarer
Postat av: Linus

Jag tycker nog att Dino bilden borde vara en stark kandidat med! =) SÅ bra!

2011-01-16 @ 13:56:01
URL: http://likelinus.se
Postat av: Grimgoth

Schyssta bilder.

2011-01-17 @ 20:59:17
URL: http://grimgoth.blogg.se/
Postat av: isa

Fyll på listan ^^

2011-01-18 @ 11:37:26
URL: http://www.coolkidscant-die.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0