- Beautiful people

Gårdagen var så himla lyckad! Jag och den dära Fia var kungar i baren och dansade halva kvällen. Brudparet var så fantastiskt fina och snälla, stort grattis till dem. En av de bästa festerna någonsin, räknas det när man är nykter och jobbar? JA FÖRFAN!



Jag vaknade upp relativt tidigt av att solen retade ögonen hemma hos Fia, de tycker inte om gardiner. Efter hungerdöden vaknade hon, antagligen av sitt eget snarkande, och vi åt mysig frukost. Vi promenerade ner på stan och satt i solen. Den underbara solen som påminner oss om att veckor går snabbt och våren faktiskt kommer hit snart. Lovely! Nu sitter jag och förbereder mig mentalt på en dusch och försöker övertala Johan om bio, helst Burlesque (och jag hoppas att han läser det här och vill vara snäll), det känns riktigt bra med tanken av bio ikväll.



Här sitter jag i min gladbubbla och vill ha min Marina här med mig <3


Carolina.

Kommentarer
Postat av: Marielle

Okej vad bra =) Haha, inte så lätt =)



Hoppas du har en trevlig kväll!

2011-02-06 @ 19:31:27
URL: http://mariellep.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0