- 12.23

Åh söndag, älskade hatade söndag!

Den här helgen blev inte riktigt som jag hade tänkt, med produktivitet och pyssling. Det har snarare varit på gränsen att jag har varit tvungen att flytta till gnällbältet. Feber, muskelvärk (inte träningsvärk), mensvärk, rastlöshet och huvudvärk. Jag har mer eller mindre legat ner hela helgen. Det gör egentligen ingenting, jag är ju arbetslös. Men det hade varit trevligt att få lite ordning, lite vår, umgås. Men men nu är det ju nästan slut på helgen iallafall och den har inte varit SÅ hemsk, det har funnits några ljusglimtar.

Jag har inga planer idag, lite dusch och raka benen kanske, definitivt krama på en liten bror och göra oansträngande småfix. Myssöndag alltså.

MED KAFFE!



Carolina.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0