- Paranoia Candy Blues

HIPP HIPP HURRA FÖR IDAG ÄR DET HENNES FÖDELSEDAG!



Idag blir min lilla färgbubbla det stora 2 0 och får köpa sin egen alkohol, stora flickan där. Virvelvinden själv kom inspringande på jobbet idag och lättade upp stämningen med att bli glad över några gula pinnar. Senare kom hon in med sin första fångst och visade upp den stolt som man bör. Jag gissar på en blöt vecka för denna dam. Hoppas jag får se det själv med egna ögon vid något tillfälle. Helt BANANAS!

Annars så har kölden smygit in i mig idag. Jag tror att helgens sommarvärme skämde bort min lilla kropp för idag var det förbannat kallt måste jag säga, jag frös till och med inne och även i mitt sinne. Jag tror både jag och Frida var rätt låga, vi försökte oss på lite ordlek och internskämt men inget av det funkade. Aja, man kan inte vara på topp jämt. Jag buttrade till mig riktigt över fåniga saker som känns riktigt löjliga nu. Det är ju ett faktum att det är vår och soligt, värme eller inte, och på det så kommer alla mina finaste vara hemma över påsk. Frågan är nog mest hur jag ska hinna med att träffa alla, om de vill träffa mig vill säga. Det hade varit lite lämpligt om man skulle ut i helgen att få träffa alla men det ska jag inte så jag sätter in lite värdefull kvalitétid med fina istället.



Carolina.

Kommentarer
Postat av: frida

jag lovar att bättra mej idag!

2011-04-20 @ 08:27:43
URL: http://genlid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0