- You can only move as fast as who's in front of you

Carolina är: sjukt trött efter gårdagen.
Carolina gör: lyssnar på musik och ska snart laga mat.
Carolina ser: en enda stor röra på golvet som ger henne ångest.
Carolina känner sig: mörbultad, sönderslagen, lite småirriterad men glad.
Carolina hör: flyleaf.
Carolina har: träningsvärk.
Carolina vill: ha en hund, en lägenhet, en pojkvän och ett jobb.
Carolina måste: städa, söka jobb, köpa en ansiktsskrubb.
Carolina äter: snart kyckling.
Carolina kan: ge bra livsråd till andra men inte följa dem själv.

Jag har hederligt snott denna av www.ellinorberglund.blogg.se!


Carolina.

Kommentarer
Postat av: IDA

Taylor är riktigt HOT så det tackar jag för ;)



Jamen faktiskt, jag tror också att folk går mest på håret när de hittar likheter. Men det kan ju också vara så att hårfärgen lyfter (lyfte för min del) fram de dragen hos oss som påminner om t ex Amanda Jenssen. Vem vet.

2010-09-27 @ 22:25:35
URL: http://bad-ass.se
Postat av: Marina

Ja men du är mitt hjärta också!

2010-09-28 @ 08:39:22
URL: http://marinaronnquists.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0