- 18.33

I morse väckte solen mig, även några drömmar vi inte ska ta upp här haha. Det hade kunnat varit världens bästa sätt att vakna på men där fanns även en klump i magen. Jag försökte med allt för att skaka av mig känslan, lyssna på min pepplista, prata med Fia mm. Men det var något som kändes fel, helt åt helvete fel. Jag ville mest bara lägga mig igen och inte vakna förän jag var säker på att den var borta. Men jag hade planerat in en dag på stan, försöka hitta en vårjacka och skor, även att stilla mitt kiwibegär. Så jag tog tag i mig själv och strätade emot känslan. Solen värmde inte särskilt mycket i all blåst. Jag tänkte att något fint plagg eller smycke skulle pigga upp mig men fan heller, jag har nog aldrig känt mig så opeppad på att handla i mitt liv. Jag gick omkring som en zombie i kanske en timme. Men jag skällde ut mig själv och intalade känslan att bara jag provar något kommer inspirationen. Det gjorde den kan jag säga, lite för mycket kanske!

Jag kom hem med två kassar mat och tre kassar kläder..



- En skinnjacka från Cubus
- En svart pingvinärmad tröja från H&M
- En vit t-shirt med tryck från H&M
- En lång grå trikåväst från H&M
- Rosa solglasögon från Cubus
- Blondering
- Ögonfransböjare
- Kate Moss parfym (syns inte på bilden)



Me like!


Nu fattas det bara ett (eller fem) par vårskor.


Carolina.

Kommentarer
Postat av: Caroline

Oh la la, snyggt flingan!

Älskar skinnjackan, en sån vill jag också ha!

Wannabe you ;)

2010-03-25 @ 13:08:13
URL: http://carolineprim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0