- Time won't wait

När jag ser på er, allihopa men vissa speciella, drar magen ihop sig. Jag vågar inte tänka, jag vågar inte räkna, för snart står det där - tomrummet. Som återigen behöver fyllas, med nya äventyr och nya liv. Det är något varenda människa skulle se framemot, men inte jag, jag vill leva i nuet. Men nuet blir alldeles för snabbt till minnen.

It's hard to say I miss you, It's hard to stand here alone, You're that someone I just hope that you're alright.

Jag hatar att packa för sista gången, verklig bitterljuvlighet.

L L L I T M F <3



Kommentarer
Postat av: Paris Hilton

"tomrom" är bara definitionen på något man behöver, alltså, go get it! :)

2010-06-21 @ 23:32:01
Postat av: Elias Bornsstjärna

Ett minne är nog inget annat än en önskan.

2010-06-21 @ 23:33:23
Postat av: Ida

Haha skämtar du!? Jag har nog hittat min twin verkar det som ;D



Sjäääälvklart ska jag vara i söderhamn på midsommar! Vi ska till Erik och grilla och festa lite, sen vet man aldrig vad som händer. Vad ska du göra? :)

2010-06-23 @ 17:29:37
URL: http://crashcourse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0