- Med vilja så kan man?

Jag vill ha ett eget hem. Allt åka hit och dit tär på mig känner jag, jag är nog inte skapt för pendling. Jag reser gärna men jag vill ha en fast punkt i mitt liv. Ett eget hem där jag får sätta min prägling även om jag inte får det till perfektion. Jag har funderat över det en tid nu att min förvirring kanske grundar i det. Livskris är en annan teori.



Jag vill ha en ny garderob, in med det nya och ut med det gamla. Dock så kostar det pengar, men pengar har inget värde i lycka. Det vore underbart att kunna få införskaffa nya kläder och allt därtill, bara för att få känna en fräsch utsida. Jag menar medan man bearbetar insidan.



Under det här året ska jag:

- Färdigställa mitt CV, och börja skicka ut det i mars.
- Gå med i handels fackförening.
- Ställa mig i några bostadsköer.
- Fundera på vart jag vill bosätta mig.
- Åka till London med Linus.
- Hitta ett jobb.
- Börja betala av mina studieskulder.
- Ta tag i mina tänder (inte för att jag har så mycket problem, har jag tur så kanske jag bara har lite tandsten och ett hål).
- Åka på konsert.
- Finna någon slags balans i mitt liv, i alla aspekter.
- FIXA MIN BLOGG!


Carolina.

Kommentarer
Postat av: Bojan

SV: Ja visst är den! älskar verkligen den!! :D

2010-01-06 @ 12:04:32
URL: http://bojanlover.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0