- Marching bands of Manhattan

Du har lämnat ett tomt hål i mitt hjärta. För att vi älskar. Jag är ledsen för allt som har sårat dig, från djupet av min själ. Det var aldrig meningen att orsaka så mycket smärta. Vad ska jag göra nu? Lägga mig ner och inte göra någonting alls eller ska jag kämpa mot din vilja? Hur mycket jag än vill springa ifatt dig så vill jag inte att mina fingertoppar ska orsaka sår i din sköra hy. Inte mer. Jag ser inte det jag har sagt, jag vet inte vad jag har gråtit, men du är den bästa människan i världen så jag tror dig. Allt du säger tror jag. Du har gjort en sådan inverkan i mitt liv. Nu står jag själv med den där människan jag blivit. Jag skäms. Jag har inget som jag känner att jag vill säga för att dölja de mörka fläckarna, för jag är jag. Jag är en sol med mörka fläckar - du fick mig att skina, så du missade min missfärgade sida. Du var det bästa jag visste.

Spelar det längre någon roll
Jag orkar inte slåss
Det är bortom min kontroll
Du lämnade mig ensam
Och självklart blev jag rädd
Min sista gnista hopp var att synas att bli sedd
Och jag glömmer bort att andas
För sex, musik och våld
var det vackraste som hänt mig sen själen min blev såld
Att synas utan att verka ser enkelt ut på håll
Men jag lever på impuls nu via fjärrkontroll
Men jag sa alltid nej

Men ingen, ingen, ingen, ingen hör...


Jag älskar dig.


Kommentarer
Postat av: Anonym

men gud.

2010-01-02 @ 11:34:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0