- Dag 3, Dina föräldrar

Mina föräldrar heter Anna och Tord. Mamma är 46år och jobbar på en dagligverksamhet för missbrukare, hon har alltid jobbat inom omvårdnad och är väldigt mån om att människor ska må bra. Hon är omtanken själv. Pappa är 51år och är egentligen kock men jobbar inom byggnads nu. Mina föräldrar skilde sig när jag var runt fyra år och jag har pendlat mellan Söderhamn och Bollnäs varannan helg/lov etc, fram tills jag blev 16 och skaffade pojkvän haha.

Mamma Annas intressen är bl.a hemmapyssel och ombonad, fina saker, smycken, kolla på Idol och ta en och annan öl/glas vin på helgerna. Pappa Tords intressen omfattar matlagning till bokläsning till sociala sammankomster.




Carolina.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0