- Fembot

"Ljuset som smög sig in i mörka rum reflekterades i tysta tårar. Jag låg naken och kämpade mot skriket. Ett hjärta låg stilla i dvala och jag försökte beröra det med tanken. "Det går aldrig" tänkte jag när jag såg murarna av stål. Bläck låg utspritt på golvet som mina fingertoppar nuddade försiktigt, försiktigt, som fjärilsvingar. Ett splitter vässade sina kanter mot själen och jag funderade över mig själv. Brytpunkten för mitt inre krig är nära, det märks i tystnaden. Lugnet före stormen. Ikväll ska vi fira, skåla, för något som ska drabbas samman under stjärnorna. Jag vet inte om det är jag, jag vet inte när. Tvivelaktiga ord,  somliga ögonblick av lycka, glasklara diamanter i olycka - Nu lever jag."

I've got some news for you. Fembots have feelings too. You split my heart in two. Now what ya gonna do. Once you go tech you ain't never goin back. I'm hi-tech baby.

- Hallouo rödvin!

C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0