- Glad Påsk

När man får reda på att vi ska ha middagsgäster mitt i bakfyllan av att mamma är uppklädd och vacker så är det kanske dags att tänka på att åtminstone ta på sig en bh och borsta tänderna.




Gårdagen var trevlig, som förgående inlägg kanske visar haha. Men Fia hon kan hon, ta fram bra sidor hos mig. Med henne har man aldrig tråkigt.





Det är otroligt med sol idag och det ger en massor av vårkänslor. Just nu sitter jag och är kär i någon som inte finns haha. Idag är en bra dag. Oavsett allt. Man vill bara sitta ute i solen och kedjeröka med en bra vän och musik. Jag lyssnar på soundtracket till Upp till kamp! Sommarkänsla 3000.





Ikväll vill jag se folk. Göra vad som helst som känns värt. Träffa en, två eller sju pussungar. Och några nya vore trevligt.


PUSS!


Kommentarer
Postat av: F

"Titta! Det kom rödvin!"

2010-04-03 @ 09:33:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0