- För Fia

Jag sa till henne ikväll att jag oftast lägger in ett fylleinlägg när jag är med henne, så här, inte världens bästa idé men!

Jag har haft en super kväll i våran bubbla, men någonstans där kröp några saker in, en som jag inte vet hur jkag ska hantera och en annan jag minst av allt vet hur jag ska hantera! Den sista saken är så vacker så jag vill döö!

Men jag kom faktiskt på världens bästa sak ikäll, som jag tänker genomföra när åtminstone den minsta lilla smula mod kryper i min kropp, för just nu är den på noll, den är på tunghäfta-läge, så alltså på skriva/säga-men-inte-skicka/säga-läge. Men jag har nyss lyssnat på den låten, och du är vacker. Men nu äter jag på mitt påskägg min mamma la på min säg och lyssnar på Robyn och tänker på Ida. Jag saknar Ida.

Jag skulle nästan kunna döda för att veta.


En två glas rött och tre flaskor öl - Carolina.

(du gör mig så jäkla glad för något jag inte vet varför och ännu mindre vet du något skriva det klassiska "jag ska letaxxxxxx)- jag är en i mängden)

(jag kommer ångra det här i morgon.)

(men jag kommer skissa på vad jag tänker säga)

( jag behöver lära känna dig och se alla fel tror jag)

(fan vad många "()" det blev)

(Nu Sex and the City sen sova)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0