- I do not hook up

Gårdagen var minst sagt knasig! Men den var ändå väldigt rolig, komisk. Från två medelålderskärringar som bara ska ut och ta en ööl till två tokfestande ungdomar, det är precis vad vi är - jag och Fia. Vi kan det där vi. Från inget till allt. Massor av intressanta samtal har samlats i mitt minneskort. Idag är det baksmälla med ett huvud från en annan planet och en stressad Marina på tråden. Men det är bara att ta nya tag, jag måste bara få i mig mitt kaffe, sen ska jag packa mig iväg till Ljusne och göra mig själv, huset och kanske Marina fin. Om igår var röj så kommer nog den här kvällen sluta i helvetet. Vad gör man med alkohol egentligen? haha. Men bra skit iallafall. Måste peppa!!! och lösa ut mitt hår jag trasslade till igår, vilket jag inte ser fram emot.

Gaaah! you're so cute!!!

Hysteriskt inlägg, men baksmälla är ganska hysteriskt i sig - specielt efter en sånhär kväll.


Olina.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0