- HURRA HURRA HURRA!

Nu sitter jag här, med ett dödstrött huvud, kom hem i natt vid tre. Jag borde skynda mig, göra något med håret, borsta tänderna, samla ihop lite. Men just nu njuter jag bara av att vara nyduschad och lite piggare. Linus ska snart höra av sig och vi ska fixa lite kalassaker till Magnus födelsedag idag. För idag fyller världens bästa Magnus 21, och är ett steg närmare ålderdom som oss andra (aka. jag). Vi ska fira med dunder och brak, i den lugna atmosfär som Linus förkylning behöver.

Gårdagen var perfekt, lugnt välbehövligt mys. Något jag och Fia aldrig har gjort. Det kändes väldigt bra att ta ett steg närmare henne. Mer galenskap från oss! <3

Nej nu går det inte, jag har en bångstyrig lugg som behövs bråkas med. Men stort grattis till min Magnus!!! :-*


THE GIRL IN THE DIRTY SHIRT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0