- Men fan, jag smälter ju!

Det är något specielt med att se killar hantera barn. En djurisk instinkt hos oss tjejer, jag är påläst, vårat undermedvetna skiljer på en bra partner eller inte. Jag kan ibland bli så att jag inte kan hantera det. Som när det dyker upp någon som man aldrig ens skulle tänka sig på det viset, inte ens i närheten. Min hjärna kokar och börjar tänka i farliga banor. Då menar jag inte att jag kan tänka mig att den människan är den utvalda till mina barn, men något annat. Något tänds i min kropp, något som jag inte kan varken skaka av mig eller ignorera. Det har hänt några gånger i mitt liv, det har svalnat efter ett tag, men jag har då suttit i timmar och bara tänkt tänkt på just det momentet. Finns det något gulligare än när en kille leker med barn?

GAAAAH! min hjärna är helt överkokt. ANDAS CAROLINA!


THE GIRL IN THE DIRTY SHIRT

Kommentarer
Postat av: anta<3

haha din kåtbock ;P nästa på söndag åker jag till karlstad en vecka men sen kan v väll leka och dricka vin :P

2009-06-23 @ 22:36:22
URL: http://celllardooor.blogg.se/
Postat av: f

killar som leker med djur eller tycker att mami är bäst i världen toppar också den där listan! Och btw, The Kooks har ställt in. Nu drar jag! <3

2009-06-24 @ 08:53:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0