- "Det känns som att jag går bakåt när jag går framåt"

Veckan har varit turbulent och kanske känts mer än vad det har varit. Men Efter regn kommer solsken och helgen har faktiskt muntrat upp mig. Lite åtminstone. Problemen kvarstår men man får försöka göra det bästa av situationen så som jag och Caroline ofta säger. Pengaproblem, tekniska bekymmer och att allt inte riktigt vill göra som jag, egentligen är det inte allt för jag har mycket mer än så. Jag menar, mina fina vänner, en stöttande mamma, ett nyklippt hår och mitt vinnarleende - kan det bli bättre än så?! haha. Kanske kanske inte, men jag vet iallafall att jag är gjord för att klara värre svackor än denna. Allt man behöver är lite perspektiv på det hela. Saker och ting har en tendens att lösa sig. Nu ska jag försöka hålla huvudet över ytan och vara positiv. Det funkar bäst så.

Taper Jean Girl?

Nu ska jag ta tag i mitt rum, försöka få lite ordning. Sen paketinslagning!!!


THE GIRL IN THE DIRTY SHIRT

Kommentarer
Postat av: Marina - Maarimba -

Det hade ju varit värt! även om det inte blir den på torsdag så vill jag ha receptet!

2009-06-07 @ 16:26:30
URL: http://maarimba.blogg.se/
Postat av: n.

men gud jag har ju inte tänkt. vill du komma på min student? eller vad gör man och när? sånt där med tårta? eller? va?

2009-06-07 @ 17:25:47
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0