- Buried But Breathing

Just nu skulle jag bara vilja dunka huvudet i en FET JÄKLA BETONGVÄGG och skrika tills mina lungor dör!

Just nu skulle jag bara vilja dunka huvudet i en FET JÄKLA BETONGVÄGG och skrika tills mina lungor dör!

Just nu skulle jag bara vilja dunka huvudet i en FET JÄKLA BETONGVÄGG och skrika tills mina lungor dör!

Just nu skulle jag bara vilja dunka huvudet i en FET JÄKLA BETONGVÄGG och skrika tills mina lungor dör!

Just nu skulle jag bara vilja dunka huvudet i en FET JÄKLA BETONGVÄGG och skrika tills mina lungor dör!


Den här veckan kan nog gott räknas till den näst värsta i hela mitt liv.


(om någon har kritik att ge, snälla vänta tills i morgon, idag skulle jag nog bara sprängas!)

Kommentarer
Postat av: anta<3

Tack! =) du är min fina vän <3 4 ever :P



hörde att du gjort det ;P tell me =)

2009-06-07 @ 12:20:51
URL: http://celllardooor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0