- 13.33

Midsommarafton. Ännu en ursäkt för att supa? Överskattat?

Ja, det kanske bara är jag, men för mig är det inget viktigare än en vanlig fredag. Om man inte firar "riktig" midsommar vill säga, en klassisk svensk midsommar med mat, jordgubbar och sina nära. Helst i någons stuga. Jag blev pepp dock i onsdags, men just nu känns det oviktigt. Men jag fick ju faktiskt en vinare av Johan, den rackaren, som vill ut och svänga på sina svajiga ben så jag har väl inget val. Haha. Vi får se vad som händer, något lagomt kul kanske inträffar och då kan man ju inte säga nej.

Midsommar har aldrig riktigt varit min grej. Om man bortser från mina barndomsår så har jag bara haft en lyckad midsommar. 2007, i Mohed. Galet kul kväll faktiskt!



Jag och min mischi i Millans kök -07 <3


THE GIRL IN THE DIRTY SHIRT

Kommentarer
Postat av: Marina - Maarimba -

Hahah nej, den midsommaren var ju jobbig :D Åkte runt med magnus och andreas var tokig

2009-06-19 @ 13:51:22
URL: http://maarimba.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0