- Nobody but me

Allt är hur bra som helst, men varför känns det även enda upp i halsen gråt?

Jag känner ofta såhär, fast det var ett väldigt bra tag sen senast, att jag ser mitt liv hur bra det är och sedan får klumpen i magen om att något fattas eller är på väg att försvinna. Som om min hjärna inte kan låta mig glädjas fullt ut. Jag är på väg att få allting jag vill ha just nu, även om det kommer innebära en hel del arbete, men ändå så känns det som någonting fattas. Jag trodde att det skulle kunna vara bitterljuvligheten över de som kommer saknas, rädslan över att lämna tryggheten. Men allt detta har jag hittat i tanken och vet hur det känns, det är något annat som äter upp mig inifrån. Jag vet bara inte vad.


THE GIRL IN THE DIRTY SHIRT


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0