- DU KAN VARA HULTSFRED!

KINGS OF LEON. Kyla. Müsli. Cigaretter. "men ta någon jag kan, jag kan tre". Kräks. Spritpenna. Filtar. Puss. Lera. Gratis saker. I hope it's gonna make you notice, someone like me. Grönt. Kär?. Laga mat under paraply. "NATASJAAA". Stå i kö. Majonäs. Störtregn. Chockad. Borsta tänder. Kissträdet. Millånga köer. SOCKERVADD. Städa tält. Oslagbara leenden. Borttappad röst. Ögonkontakt. Förbannade måsar. Längtan. Morgonvinet. "Men vart är Adam?!". Chips. Olika sovuppsättningar varje natt. Förkylning. Closer. Mysiga stunder. Om du lämnade mig nu. Diskussioner. Glädje. Solglasögon. Vita kepsen. CALEB FOLLOWILL <3! Soptipp. Blåmärken. "HAHAHA SÄG TILL MIG ATT BERÄTTA EN SAK IMORGON". Munkar. Nudlar med rödvin. Låna kläder. "Nej, fan jag måste skita". Deeptalk i soffan. Tårar. Lycka. Fula tröjor.  Kondomer. Slitet. Flätor. Tältmys. Strandmiddag. Vackra människa. Toalettklotter. Dialekter. Fyllesamtal. Bra människa på KoL. Energidryck. "Jag har en låt till dig!". Chill. Döda mobiler. Hålla hand. Pussel på 45 sekunder. Ben & Jerry's. Gitarr. Dansa. Bada. Sitta knä. Öl. "Du kan vara!". Thaimat. Översvämning. Hysteriska kramar. Mysiga kramar. Underbara kramar. Remmar. Pin's. Släpa. Kattmat. "Jag raggar, sch!". Paradiset. och mycket mycket mer!

Hemma igen, efter en efterlängtad och otroligt värd vecka. Bästa bästa någonsin med fantastiska människor och bra musik. Trots att det är skönt att slippa köa för att gå på toaletten och krypa in och ut ur tält så vill jag tillbaka. En minnesvärd vecka. Tack alla fina som gjorde den fulländad! <3





THE GIRL IN THE DIRTY SHIRT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0