- 22.27

En mycket fin kväll har spenderats i Sandarne och spelats boule med Linus, Cricke och Isabelle. Hemskt kul att äntligen få träffa Linus kärlek Isabelle, de har varit tillsammans i över ett år och jag har inte träffat henne. Hon är verkligen en trevlig tjej ochjag ser verkligen framemot Hultsfred nu så jag kanske får läara känna henne lite bättre. Jag känner mig verkligen peppad nu inför Hultsfred. Det ska bli kul!

Nu sitter jag och spenderar min sista vakna timme med en Priman på msn. Vi inser att till hösten blir det sex år sedan vi senast tog en lövpromenad, filosoferade om livet och fanns där för varandra. I ett år nu framöver kommer det återigen kunna bli en verklighet. För avståndet minskar betydligt i pengar och mil. Jag hoppas på varma lördagskvällar med balkongmys, cigaretter och öl,  lövpromenader, falsk balladsång, shoppingrundor och fikatimmar. Det ska bli så himla kul att återuppta en kontakt som på flera år har drivits genom Msn. Hon är en väldigt bra människa, väldigt olik mig, men hon har det där som tar fram en annan del av mig - kanske vuxnare, ödmjukare? Nej, jag vet inte vad det är men jag gillart.


THE GIRL IN THE DIRTY SHIRT

Kommentarer
Postat av: Priman

Finaste flingan!

Ett år känns som en droppe i havet men det är ju såklart bättre än ingenting! Vi får helt enkelt se till att hålla kontakten i alla år framöver. Vi har sex år att ta igen och jag kan lova dej massor med mys, shopping och kvalitets tid! Till och med det mest tråkigaste sakerna (promenader, städning, deppighet och massor med annat) blir så mycket roligare och lättare i ditt sällskap. Det är såna saker som betyder för mej. Det är inte aktiviterna som är det väsentliga utan sällskapet! Och ditt sällskap... det kan göra den gråaste dagen färg glad! Du är efterlängtad!!!!!!!!! <3

2009-07-07 @ 01:15:18
URL: http://carolineprim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0