- 17

I hope it's gonna make you notice
Someone like me

tankfull, jag har fått uttryckt mycket idag. fast mest råd till andra, men jag har känt att jag har fått gjort mycket nytta och det sänker behovet av att få slänga ut mina känslor själv. vissa känslor kan jag helt enkelt inte ens slänga ur mig, det går inte att förklara för jag vet inte ens själv vad det är.

jag vill att någon ska se mig, hon jag Carolina. se allt bra runt omkring och i mig. jag vill att den personen ska må bra av mig, behöva mig. men jag tror att vi ser olika saker. olika behov. jag vet inte hur jag ska ändra något, jag kan inte ändra någons tankar och funderingar men jag kan ändra mina, så jag inte tänker så längre. jag förstår ibland inte ens varför jag tänker som jag gör, det finns ingen logik. åtminstone ingen bra logik.

idag har allt känts vad man skulle kunna säga, bra. eller jag har snarare varit upptagen med att få andra på andra tankar så jag har inte hunnit känna efter på mina egna. men jag har gjort saker jag mår bra av, så trots att det har varit tråkigt väder och söndag så har ångesten varit långt borta och nu börjar energin öka. jag står ändå kvar i ett lågenergi läge som gör mig orkeslös men suget att göra roliga och nyttiga saker finns inuti mig, nu ska jag bara jobba upp lite ork och ta tag i det.

jag vill bara ha en liten del av mig i dig

THE GIRL IN THE DIRTY SHIRT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0