- Come dancing with me

här sitter jag igen, med kaffet i handen och skrivsug. fast jag vet egentligen inte vart jag ska börja eller vad jag ska få ur mig, men så brukar fallet oftast vara, jag tycker nog mest om att höra tangenterna smattra.

jag sitter för tillfället och bearbetar bilder på fina människor och får lite pirr i maggropen när min finaste färg skriker ut ord av lycka på msn. att se henne lycklig är bland det bästa som finns, det får mig att glömma min egen olycka, även om jag inte skulle ha någon. och när hon känner samma lycka känns det som äkta vännskap.

jag inser att jag har en massa knepiga I-landsproblem med, allt från bilder jag inte kan lägga upp fast jag älskar till vad jag ska välja för kläder tills i morgon då käraste Ante ska ha födelsedagsparty. men ändå känns livet påväg upp nu. jag ser lösningen långt fram, tillochmed efter sommaren. jag ser liv i februari. jag ser må-bradagar med mina vänner, stöttpelarna jag inte skulle klara mig utan. de gör mig så himlans glad just nu.

men fan, mina läppar saknar värme dock. I-landsproblem 2324. jag vill dansa och vara vacker. och att någon ska tycka det med. någon du skulle vara trevligt. även om det inte finns något allvar i det, men vem behöver allvar när man kan leva livet fritt och levande? äsch, det gör man närman är två med, men ni förstår vad jag menar. ni mina trogna läsare, som kanske inte är rysligt många dock men ni gör mig glad iallafall.

I get high on you baby
And I don't think we should wait


och faktum nummer 1, mindre än två veckor kvar till OASIS! då ska vi stå där, Marina och jag, gråta, sjunga och älska. hårt och länge. så nu peppas det, grymt mycket, med Oasis i högtalarna. lär in mig varenda text så jag kan glömma orden av förstummning när de kommer in på scen. jag blir alldeles pirrig när jag tänker på det.

just nu samtalar jag även med en människa jg har facinerats av länge, fast jag vet inte varför, men hon verkar så himla mysig. hon är ruskigt trevlig när man pratar med henne, jag vet inte om hon är det påriktigt men hon är alltid gullig mot mig så det är väl bra?

en annan sak som gör mig kittligt glad är hur rosa min dator är för tillfället. min pappa kommer nog få dåndimpen när jag llämnar tillbaka den.

nog snicksnackat, nu är det dags att göra något åt mina förstörda naglar.


THE GIRL IN THE DIRTY SHIRT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0