- We're still the greatest

jag försöker, försöker och försöker. jag gör enorma framsteg och det tänker jag stå för även om jag tar steg tillbaka. steg som inte ens tar mig halvvägs tillbaka. jag står inte längre där jag stod förut, jag har gått runt halva världen och tillbaka. jag har lyckats kommit över en barriär. men jag ska klara resten med. snart står jag där med lycka för både dig och mig. this is what I have to do. men jag är bara förbannat svag för minnen.

men att jag känner att jag kan glädjas för dig måste ju ändå vara ett förbannat bra framsteg.

THE GIRL IN THE DIRTY SHIRT

Kommentarer
Postat av: Anonym

Framsteg är bra, och du har kommit långt! jagäldkardigfinacarro, du kan gå hur långt du vill! <3

2009-01-26 @ 20:52:49
Postat av: Marina Rönnquist

Åh, jag är så stolt över dig. Jag såg dig när du verkligen var på botten, och jag har nästan aldrig känt en sån smärta stråka ut från en annan människa.

Att nu se på dig, och titta tillbaka.. ja, det är som att titta på en nyss hemkommen jordenrunt-resenär. Jag längtar till den dag då jag kan se att du rest universum runt. Jag vet att den dagen kommer <3

2009-01-27 @ 00:44:50
URL: http://maarimba.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0