- I'm so sick

men herre, jag har nog inte varit såhär sjuk på länge. igår sov jag hela dagen förutom några enstaka timmar mellan sovandet då jag försökte få i mig föda. det fick bli nyponsoppa. men vitaminer är bra. jag kan inte prata, jag vågar inte andas genom munnen, jag vågar helt enkelt inte öppna munnen för antingen gör det ondare än ondast eller så får jag en 30 minuters hostattack. men jag måste säga att jag mår betydligt bättre idag, jag får hoppas att det håller i sig, påfrisknandet alltså. igår var jag aldeles vimmelkantig, kunde inte gå rakt eller resa mig upp. men idag mår mitt huvud bättre iallafall, mycket klarare, nu återstår bara halsen.

men målet är Oasis så alla planer på vägen är här med inställda oavsett om jag mår bättre eller inte. jag tänker inte riskera Oasis nu. synd attdet här skulle komma nu när det är både födelsedagsfest och Viewsspelning på G. men men, jag måste tänka realistiskt och prioritera Oasis, jag menar hur ofta får man se OASIS!?!?!

aja, nu ska jag nog återgå till min nyponsoppa.

THE GIRL IN THE DIRTY SHIRT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0