- If it feels it heals.

min förkylning blir bättre och bättre, man kan alltid hoppas. men jag tror det värsta med att vara sjuk är att man känner sig så otroligt låg på alla stadier, inte bara i kroppen. det skaver lite extra i själen med. man tänker på allt som gått fel i ens liv, saker man inte ens kan göra någonting åt. aldrig kunnat gjort. man måste se framåt, men när man är sjuk så antar jag att man får vara ynkligare än ynkligast. måste man be sin mamma fylla på vattenglaset eller breda över en med en filt så antar jag att man får tycka synd om sig själv över saker som gnager i själen. jag känner mig lite som låten If I were a boy, inte textvis kanske men när jag hör den så känns det som att känslan i den som min känsla. diffust kanske men ja. men det är mycket som är diffust i mitt liv just nu, det finns nog inte en enda klarhet i mitt liv just nu faktiskt.

jag saknar dig, och dig.

THE GIRL IN THE DIRTY SHIRT


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0