- I walk the line

PEPP! jag känner mig otroligt peppad just nu. för allt! för jag ska hem till Ante på fredag, städa, till Ellen nästa lördag, framkalla kort, åka till Sundsvall, åka till Gävle, Oasis, åka till Vansbro, söka jobb, söka skola, prata med Caroline, äta middag, dansa och bara vara glad. jag ser framtiden nu, även om den är diffus.

I saw him dancin there by the record machine
I knew he must a been about seventeen
The beat was goin strong
Playin my favorite song

Jag vill ha kul nu känner jag!


THE GIRL IN THE DIRTY SHIRT

Kommentarer
Postat av: caroline

jag får ett litet kärlekspirr i hjärtat när "prata med Carolinef" finns med bland alla de där sakerna som du är pepp för. En av de finaste sakerna med dig är att jag i mitt hjärta aldrig ens skulle tveka en sekund på vart jag har dig.<3 och du förresten, hur kan det komma sig att vi aldrig bråkat om nånting? är inte det lite konstigt och nästan nördigt? eller så är det bara för världsligt och onödigt och för att vi alltid låter den andra säga vad den tycker och aldrig nånsin dömma? Du tar fram det braiga i mig kära du. Och nu blev det världens kärleksbrev, men det är ju så det ska vara, för du är den bästa finaste jag vet. <3

2009-01-14 @ 21:44:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0