- "Vi ska inte ha hundvalpar som pissar på mattan"

nu har jag hamnat i den där perioden igen, då man knappt kan sova för jag har en enda tanke med miljontals bilder i. bitar och melodier som slingrar sig genom en land av dimma. för dimma är allt vad det är, inget mer inget mindre. men jag älskar den tanken, den är vacker men oåtkomlig. så oavsett så blir jag nästan paralyserad av tanken och under perioder av mitt nuvarande liv så byggs den gång på gång upp för att sedan brytas ner.

jag har funnit någon slags ro i mig själv, men den rör inte mina tankar som allt för ofta är kaotiska. upp och ner, in och ut. men varje gång, period så hör jag även Isabells röst i huvudet. den piskar mig till förstånd.


THE GIRL IN THE DIRTY SHIRT

Kommentarer
Postat av: bell

nejnej inga hundvalpar!

2009-02-19 @ 22:59:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0