- 16.26

jag har fina bitterljuva tankar idag. drömmar som aldrig kommer slå in, även om man aldrig ska säga aldrig. tankar som gör mig glad och bryter ner mig en bit, men idag gör det inget för jag är inte ledsen. bara lugn saknad. jag växer känner jag, upp mot trädtopparna. om ett tag så når jag nog molnen när jag flyger. men inte än. jag ser framåt och bakåt med glädje. tack för alla fina minnen.

jag har hittat ett linne jag vill ha, till sommaren, jag ser det framför mig. en fräsch sommarkväll då solen fortfaande hänger kvar, en grillfest med gitarrtrubadur, kalla öl, fina människor och en sommarfin ledig Carolina i det linnet under en väst och härligt somriga jeans eller shorts. tänk vad mycket känslor man kan få av ett linne i en katalog.

saker jag vill göra rusar genom mig, och nu insåg jag att jag saknar två helt otroliga herrar. vi ska på äventyr med Isabell någon dag för det har jag och Robin bestämt!

THE GIRL IN THE DIRTY SHIRT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0